صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

دانلود نرم افزار آموزش نماز به همراه بازی و رنگ آمیزی برای کامپوتر

آموزش نماز

 از خصوصیات این نرم افزار این است که محیطی شاد و زیبا را برای کودکان فذاهم میکند و با تلاوت های زیبا توسط کودکان آن ها را به قررائت و یا حفظ قرآن مجید تشویق میکند. همچنین این نرم افزار برای جلب بچه ها به نماز و قرآن برای آنان بازی و رنگ آمیزی فراهم کرده است. التماس دعا


لینک دانلود (www.shiasun.com) لینک دانلود | با حجم (۱۰.۲ MB) مگابایت ( سرور persiangig)

رمز  (www.shiasun.com) رمز فایل : www.shiasun.com

منبع مطلب  (www.shiasun.com) منبع :www.shiasun.com

توجه  (www.shiasun.com) جهت بروز مشکل در دانلود در بخش نظرات ما را با خبر کنید.

هزینه (wwwshaisun.com) هزینه : ۵ صلوات برای ظهور امام زمان (عجل الله فرجک)



:: موضوعات مرتبط: دانلود، نرم افزار مذهبی، نرم افزار کامپیوتر، ،

برچسب‌ها: آموزش نماز, آموزش نماز به کودکان, آمزش نماز انیمیشن, دانلود آموزش نماز, دانلود نرم افزار آموزش نماز, دانلود آموزش نماز به کودکان, دانلود فیلم آموزش نماز به کودکان, آموزش نماز کودکان, نماز,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

دجال وادعای ربوبیت

داعیه ی خدایی و پندار ربوبیت، از اصلی ترین ویژگی های دجال است. دجال در ابتذا داعیه دار نبوت می گردد و آن گاه به تدریج ادعای خدایی می نماید؛ تا جایی که با بالا ترین اوج صدایش در میان تمام مردم جهان ندای «  انأ ربکم الاعلی» سر می دهد:

دوستان و اولیا من، به سویم بشتابید!همانا من برترین و والا ترین پروردگار شمایم که شما را آفرید و تناسب بخشید و تقدیر کرد و هدایت نمود.

دجال با استفاده از ابزار هایی که در اختیار دارد این ندای فرا گیر را به گوش تمام جنیان و انسیان و تمام شیاطین در شرق و غرب عالم، می رساند تا هر یک از آنان به زبان دجال با استفاده از سحر و شعبده و جادو و با تصرف در چشم مردمان کارهای شگفت انگیزی به انجام می رساند وبا تکیه و استناد بدان کار ها خود را پروردگار جهان بر می شمارد.او به ظاهر در حرکت خورشید تصرف می نماید و به ظاهر آن را به حرکت یا سکون وا می دارد و ندا می دهد:«من پروردگار جهانیانم.این خورشید به اجازه ورخصت من حرکت می کند آیا مایلید آن را از حرکت باز دارم؟» آن گاه خورشید را (به ظاهر) آن چنان از حرکت باز می دارد که یک روز مانند یک ماه جلوه می کند سپس می گوید:«آیا مایلید که اینک آن را به حرکت وادار نمایم؟ پس خورشید را چنان به حرکت در می آورد که یک روز همچون یک ساعت جلوه می نماید.

در مقامی دیگر ، دجال بر شخصی تسلط می یابد که به ظاهر اورا می کشد وزنده می نماید . آن گاه می گوید: «آیا من پروردگارتان نیستم که زنده می نمایم و می میرانم؟!»

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 خرداد 1390 توسط